Wendos Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Kolla här jag har en massa pokemon som jag tycker är colla och bra men kan bara välja 2 av dom som jag ska fortsätta träna eftersom jag vill att dom här ska vara med:Torterra,Infarenape,Dialga och Palkia ska jag självklart forsätta träna. Men vilka 2 av dom här tycker du jag ska forsätta träna: Sneasel Gabite Empoleon Rampardos Roserade Straraptor Drifblim Lucario Svara gärna. P:S: kan inte bestäma själv :unsure: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Staraptor och Rampardos och Sneasel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 (redigerat) Staraptor,Rampardos,Sneasel och Lucario. Redigerat 26 September 2007 av Emeraldlover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 (redigerat) Hallå jag skrev klart och tydlig TVÅ <_< . Redigerat 26 September 2007 av Wendos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Ja,men jag menade att du kunde byta ut en annan. Emeraldlover:Men Lucairos stats suger rejält. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Staraptor tycker Jag är sådär... men tycker själv just nu Rampardos och Lucario ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Men som jag sagt Lucario har skit stats.Jag rekomenderar verkligen Staraptor mera eftersom den kan lära sig schysta moves. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Hur bra är Gabite? Weavile: Lucario är min favorit :gitarr: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Jag har inte testat den men dom säger den är bättre än Weavile så den är nog ganska bra. Alltså den högsta utvecklingen av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Vilka levels var era när ni var vid ligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Typ 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Hade tänkt så här ( vid liga grottan ) Torterra 57 Infernape 57 Dialga 60 Palkia 60 och någon av dessa i 50. Bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg