Trendywinds Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Yo. Jag undrar om det är någon som vet vart man kan köpa en palestinasjal med japans flagga på. :) Jag har letat jävligt mkt efter en sån men utan resultat "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Köp en flagga och sy en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 nää men vad smart en japansk flagga på en palestina sjal. Palestina sjal= Befria Palestina Japanska flaggan(märket)= Står för Japan båda 2 =Befria Palestina/Japan. Jag tycker att det är helt fel att köpa en palestina sjal med japanska flaggan på.bahh liksom vad kommer dom undra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.