Luxaxix Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 jasså? går du till Ica och säger: Logga in på Rs nu så får 100K för de här matvarorna jag heter... Det funkar inte så! öppna ögonen ta ett steg utanför huset dude! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Tid är pengar. Du lägger ner din tid på att skaffa pengar på RS. Nu för tiden så är ju allt till salu på internet, T.ex det där spelet, hmmm vad heter det nu då *Tänk*. SECOND LIFE! Så var det, där finns det ju folk som har blivit miljonärer irl när dom haft typ gallerior som folk har varit och handlat i osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Förlåt för att tråden spårat ut! jag drar nog tillbaka mina bud (inte för att jag ligger först men...) för jag vill tjäna mina rs pengar på hederigt sätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag bjuder 540fm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Hellst runescape saker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg