Hoppa till innehåll

Combat Lvl


Zettan
 Dela

Rekommendera inlägg

Vilken combat lvl är bra att ha när man gör Dragonslayer?

[/qoute]

 

jag var combat 50 så typ 65 så behöver du ett fullt last lobsters full mithril lr bättre å då vinner du ganska lätt den lilla dragon som påriktigt är en demon som är förklädd till drake

 

:medieval: :evil:

:gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Va? Vad menar du med att den är en demon som är förklädd till drake? O_o

 

vet inte om jag kan döda en lesser och elvarg jag är lvl 55 har rune chain body rune plateskirt rune full helm adamant kiteshield :huh:

Du behöver ju inte döda Lesser sen direkt efter Elvarg, dom är på olika ställen och så kan du använda safe spot på lesser demonen. Om du tar magic/range så när du kommer in genom dörren spring fram och attacker den sen ställ dig till vänster om dörren du kom in i så kan den inte nå dig. Då är det lätt...

Redigerat av Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va? Vad menar du med att den är en demon som är förklädd till drake? O_o

 

vet inte om jag kan döda en lesser och elvarg jag är lvl 55 har rune chain body rune plateskirt rune full helm adamant kiteshield :huh:

Du behöver ju inte döda Lesser sen direkt efter Elvarg, dom är på olika ställen och så kan du använda safe spot på lesser demonen. Om du tar magic/range så när du kommer in genom dörren spring fram och attacker den sen ställ dig till vänster om dörren du kom in i så kan den inte nå dig. Då är det lätt...

 

Det finns safespot när man dödar Elvarg oxå(iallafall innan dom uppgraderade hans grotta). Du springer rakt in till vänster mot väggen så kan han inte röra dig, men du kan inte attackera han heller så du får trycka på han skuta ett skott med pilbåge och springa tillbaka(inte säkert det funkar men har gjort om man e duktig)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte om jag kan döda en lesser och elvarg jag är lvl 55 har rune chain body rune plateskirt rune full helm adamant kiteshield :huh:

 

Du behöver ju inte döda Lesser sen direkt efter Elvarg, dom är på olika ställen och så kan du använda safe spot på lesser demonen. Om du tar magic/range så när du kommer in genom dörren spring fram och attacker den sen ställ dig till vänster om dörren du kom in i så kan den inte nå dig. Då är det lätt...

 

Det finns safespot när man dödar Elvarg oxå(iallafall innan dom uppgraderade hans grotta). Du springer rakt in till vänster mot väggen så kan han inte röra dig, men du kan inte attackera han heller så du får trycka på han skuta ett skott med pilbåge och springa tillbaka(inte säkert det funkar men har gjort om man e duktig)

 

Det funkade inte för mig ..

Fast ändå lite fegt att använda safe spot..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att detc är fegt att ställa sig i safespot, man vill ju inte dö

Nej men det beror ju på vad du möter.. tex. Lesser demon med din main är ju fegt :P

Men om du tex. gör Desert Treasure finns det inga safe spot om du inte har en kompis med dig.

 

Jag gjorde Desert Treasure helt själv och har aldrig använt safe spot.. inte äns på monkey madness eller något >:O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...