Hoppa till innehåll

Snälla Hjälp Mej!

sert219

Rekommendera inlägg

Jag vill ha ett filmredigerar program som man lägga till typ "eld" på en leksaks-pistol och ljud så att det ser ut som att man skjuter. Vet nån ett sånt program?

Och jag HAR googlat

Herregud, det går inte att bara försöka googla - DU MÅSTE VETA HUR MAN GOOGLAR OCKSÅ!

Och kan du inte ens googla rätt så tvivlar jag starkt på att du kommer kunna fixa muzzleflashes heller.

After Effects

Sony Vegas

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Jo, after effects (som jag arbetar i jämt och ständigt) är väldigt kraftfullt - Men är man erfaren med Windows Movie Maker och något smart så kan jag säga att det är fullt möjligt att skapar muzzle flashes (eld framför pistol) där också, dock är det lite mer komplicerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, after effects (som jag arbetar i jämt och ständigt) är väldigt kraftfullt - Men är man erfaren med Windows Movie Maker och något smart så kan jag säga att det är fullt möjligt att skapar muzzle flashes (eld framför pistol) där också, dock är det lite mer komplicerat.

Finns det nån gudie hur man gör det? Länka till den i så fall!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad heter det nu. CinePaint eller ngt tror jag. hette innan Film GIMP, alltså GIMP fast för film. Använt i flera olika kommersiella filmer, t.ex. Scooby Doo. Det är inget videoredigeringsprogram utan för att t.ex. lägga på effekter. Har dock inte testat det personligen. Om du inte hittar ngt på CinePaint så sök på "Film GIMP" (Det är Open Sourcce BTW, GPL, alltså gratis)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...