Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Hej. Jag har ett problem med min laptop (Compaq Presario F572Us) som jag köpt från USA. Den har en 64-bitars AMD processor och har Windows Vista som jag har tagit bort och ersatt med Windows Xp 32-bitars. Problemet är nu att hitta drivrutiner som funkar att installera på Xp. Jag hittar inga på HP:s egna hemsida. Bara en massa för Vista. Länk Så då har jag bestämt mig för att installera tillbaka Vista så länge. Då är frågan, ska jag ta en 64-bitars eller 32-bitars? Citera
Katt Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Ta 64, om Processorn nu klarar det... Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Japp. Då tar jag 64-bitars. Det är en AMD Duel Core som sitter i datorn så då tar jag 64-bitars Vista. Citera
epaaj Skrivet 29 September 2007 Rapport Skrivet 29 September 2007 Klart det finns drivrutiner till XP. Har svårt att tänka mig annat. Kolla på den här sidan så kan du säkert hitta nåt =) http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...ng=en&cc=us Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.