Xbox_gamer Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 vad är penga-fusket till the sims livin' it up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Fusket på livin't up är rosebud Jag har alla och tycker att de äger popcorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag har typ alla utom 3 eller 4 spel fattas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox_gamer Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Hur får man fram så att man skriver in det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox_gamer Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 hur får man fram så att man kan göra fusken då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox_gamer Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 oj jag råkade skriva en gång för mycket förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 du kan faktiskt ändra inläggen ochså, Tomart. Du får upp rutan genom att klicka: Ctrl + Alt + C + Shift. tryck på alla samtidigt, så kommer rutan upp i hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Ctrl, Shift och C räcker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox_gamer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Tack, Förlåt med att jag gjorde 3 inlägg i rad men jag visste inte att man kunde ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.