Hampe The Killer Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Hej min threatmeter har fasnat till höger om min char bild och får ej loss den hur ska jag göra har tata botr det och ladat ner det igen men den är kvar där den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 så är det för mig också, det har något med 2.2.0 att göra prova att ladda ner uppdaterad version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Det är något fel med patchen 2.2.0 ,Addons buggar för dom flesta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Haru KTM? isf /KTM gui reset så funkar det nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Så fungerar nu tack för allhjälp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Ladda ner WowAceUpdater - och använd omen! KTM är alldeles för buggigt och laggigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg