Gäst ihabba123 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 var ärliga! om du ska köpa ett spel hur mycket pengar skulle ni slösa för den? t.ex F.A.E.R 99KR eller skate 500kr asså hur mycket brukar du slösa för ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 ja bryr mej egentligen inte hur mycke dom kostar bara ja vet att dom är riktigt roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Man väljer ju mö hellre Skate än FEAR även om det är nåra hundralappar dyrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Väntar gärna tills de sjunker i pris, fast itne om det är ett spel som jag evrkligen vill ha. Skate till exempel, hade jag tänkt vänta med medan jag har planer på att köpa Assassin's Creed direkt när det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Jag slösar ganska mycket för ett spel. Jag brukar köpa spelet direkt när den släpps ut! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Köpte Strangloehold CE för 699. Funderade på att köpa Halo 3 Legendary. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Brukar slösa ungefär 400 till 700 kronor ibland mindre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.