doozer Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 :angry: min målvakt springer ut över halv plan och attackerar mina motståndare varje gång dom har bollen. ibland när min motsånarna är nära mitt mål och målvakten springer ut och försöker ta bollen fintar dom av honom och gör lång skott som går i mål. vad ska jag göra är det ett program fel eller har det med inställningarna att göra. snälla svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Du håller i en knapp. Som du inte ska! På playstation 3 kontrollerna är det iaf trekanten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 fel knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Men jag styr ute spelarna och håller inte in Y knappen. <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 det kan ju vara om du tex har tacklingsknappen på samma knapp som att ta ut målvakten så när du ska tackla så kommer målvakten ut, har själv gjort det =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Fet bugg kan jag säga. Händer detta varje gång? Har hänt mej men typ bara en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 det händer varje gång jag spelar. det händer med alla lag. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 det händer varje gång jag spelar. det händer med alla lag. :huh: Hmm knepigt problem, det är ju ingen inställnign du ställt in fel direkt, äsch ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 det händer varje gång jag spelar. det händer med alla lag. :huh:om du är riktig säker att du inte trycker på någon knapp så skulle nog jag gå tillbaka till affärenoch be om att få ett nytt eftersom det måste vara något fel på spelet :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Låter ganska orimligt att det skulle vara fel på skivan. Kolla inställningarna och kontrollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 (redigerat) Låter ganska orimligt att det skulle vara fel på skivan. Kolla inställningarna och kontrollerna. sant=P, men jag tycker att man kan kolla inställningarna ( om han inte redan gjort det) innan man skriver här Redigerat 4 Oktober 2007 av ale92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.