Gäst stefan123 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 tja, jag har betan men jag är på rank 25 och det står att betan kommer att försvina så jag gick in på fz.se för att får en ny nyckel men det fans inga kvar så jag undrar om det är nån som vet var man kan få tag i en ny nyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Dom kommer att stänga betan på midnatten idag, och det hjälper inte att få en ny nyckel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 dom hade inte stängta av min beta vertion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 här finns massa Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Är betan stängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 den stängdes i söndags tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 F*n. jag som aldrig han pröva. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.