ajar Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 Tjena, jag kan inte ändra mitt personliga meddelande i presentationen. Vad är felet? Citera
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 Tjena, jag kan inte ändra mitt personliga meddelande i presentationen. Vad är felet? kunde inte jag heller för ett tag sen men nu har det fixat sig Citera
Fality Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 Funkar för mig iaf. Kanske bara var tillfälligt nacho, funkar det inte nu igen så rensa cookies etc. Annars kan du prova en annan browser. Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Tjena, jag kan inte ändra mitt personliga meddelande i presentationen. Vad är felet?När du har ändrat så uppdatera, annars så får du skicka ett pm till admin. Citera
ajar Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Har redan försökt med allt det där. Citera
Katt Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Provat att skriva nått i Personligt meddelande som ligger om du klickar på ditt namn efter Inloggad som: och sen Inställningar? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.