Hoppa till innehåll

Ska Jag Begå Självmord?


Pelleelle
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Glassgubben

Jag har aldrig varit mobbad men däremot retad, jag är punkare och går ofta omkring med nitar armband och skinn jacka och sånt. En dag kom en kille som är mkt större än mig eller jag starkare och 20 cm högre men men han sa: örru hor unge kom hit,Jag hade ett nit armband på mig då och så sparka jag han först mellan bena (efter han hade hållt på så ett tag) sen använde jag nitarmbandet som knogjärn och gav han en smäll på käften, ja vet våld löser ingenting. Men sen slutade dom men började i stället komma i klungor mot mig och så,men en dag så gick dom på min kompis som är lite fet dåe.Men då sa jag åt dom att om dom rör han så slår jag dom käften. nu går jag och min kompis på kung fu och dom har inte gått på oss nå mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså shit va folk här är tröga i huvet!!! Fattar ni inte att han mår dåligt har ni ingen empati eller?!?!?!

 

Yiazmat: du borde ringa BRIS eller nåt så får du mycket mycket seriösare svar än vad du kan få här! Eftersom att typ alla här är över reetarded <_<

 

Jag har aldrig varit mobbad men däremot retad, jag är punkare och går ofta omkring med nitar armband och skinn jacka och sånt. En dag kom en kille som är mkt större än mig eller jag starkare och 20 cm högre men men han sa: örru hor unge kom hit,Jag hade ett nit armband på mig då och så sparka jag han först mellan bena (efter han hade hållt på så ett tag) sen använde jag nitarmbandet som knogjärn och gav han en smäll på käften, ja vet våld löser ingenting. Men sen slutade dom men började i stället komma i klungor mot mig och så,men en dag så gick dom på min kompis som är lite fet dåe.Men då sa jag åt dom att om dom rör han så slår jag dom käften. nu går jag och min kompis på kung fu och dom har inte gått på oss nå mera.

Jag går oxå på kung-fu ^^

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså shit va folk här är tröga i huvet!!! Fattar ni inte att han mår dåligt har ni ingen empati eller?!?!?!

 

Yiazmat: du borde ringa BRIS eller nåt så får du mycket mycket seriösare svar än vad du kan få här! Eftersom att typ alla här är över reetarded <_<

 

Jag har aldrig varit mobbad men däremot retad, jag är punkare och går ofta omkring med nitar armband och skinn jacka och sånt. En dag kom en kille som är mkt större än mig eller jag starkare och 20 cm högre men men han sa: örru hor unge kom hit,Jag hade ett nit armband på mig då och så sparka jag han först mellan bena (efter han hade hållt på så ett tag) sen använde jag nitarmbandet som knogjärn och gav han en smäll på käften, ja vet våld löser ingenting. Men sen slutade dom men började i stället komma i klungor mot mig och så,men en dag så gick dom på min kompis som är lite fet dåe.Men då sa jag åt dom att om dom rör han så slår jag dom käften. nu går jag och min kompis på kung fu och dom har inte gått på oss nå mera.

Jag går oxå på kung-fu ^^

 

Om du läst tidigare posts så har han sagt att han inte ska ta självmord.

 

Jag går inte i kung-fu ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Jag gillar inte att bråka med folk ännu mindre att slåss.

Det är bättre att ha vänner än ovänner.

Jo men problemet är att det finns idiotiska folk som vill bråka med en(se glassgubbens inlägg), då måste man göra nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Ta absolut inte livet av dig! Det är ett väldigt dåligt sätt att bli av med allt. Din familj och dom vänner du har kommer att bli helt förkrossade!

 

Testa att gå till en kurator eller annan psykolog. Testa att ring till BUP som är en Barn- och Ungdoms psykolog.

 

Om det inte blir bättre så byt skola. Börja på någon sport eller börja jogga 1 timme om dagen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...