Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Artmoney funkar inte för Runescape eller liknande onlinespel. Artmoney gör bara så ATT DU ser vad du vill se. exempel: du har 5 guld, men du vill ha 500guld. så fuskar du lite med artmoney: vips du har 500g! men bara DU KAN se dom, försöker du ge bort dom 500g så går det inte, för att den andre spelaren ser bara dom där 5 gulden i trade rutan. det var ju det jag sa om du kan se?
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Men du kanske använde art"words" när du skrev det Mithril, så du såg vad du ville se men det gjorde inte vi andra.
Vendetta Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Om du ska hacka borde du väll använda WPE? men då måste du vara teknisk. kunna göra CT ch CE:s (vet inte om det går på runescape :rolleyes: )
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Sluta grina.har du problem hemma eller sök hjälp.
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Sluta grina.har du problem hemma eller sök hjälp. Undra vem som har problem, förresten. Du får ju inte ens spela runescape. Det är 13 års gräns.
Luxaxix Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 Tss.. dom flesta som spelar runescape (okej kanske inte dom flesta men en hel del) är under 13 år, åtminstone om dom inte ljuger.
Sharzor Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 Jag känner just nu att den som gjorde denna tråd borde få scammas av art money och känna hur det känns. Jag tror faktiskt det är väldigt få under 13 som spelar rs seriöst. De högsta lv:arna och de bästa tex pk:arna och questarna är nog gott och väl över 15 år.
Luxaxix Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 jo det är klart, men dom flesta noobsen är under :D
Gäst Aso100 Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Skrivet 4 Oktober 2007 håll er till tråden inte om hur gammal man är eller inte
Rekommendera inlägg