Fality Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Skrivet 4 Oktober 2007 Lägg libxml2.dll i samma map som XMLaunch.exe Citera
Apakalsong Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2007 Ja och du är seriöst handikappad om du inte kan söka på google efter libxml2.dll. R-tard link libxml2.dll haaar redan gjort det där men jag fattar inte hur den funkar Citera
Apakalsong Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2007 menar du mig så gjorde jag det men jag vet inte vart den är Citera
Katt Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 Leta i Lägg till/ta bort program och leta efter XMLaunch och avinstallera skräpet. Citera
Apakalsong Skrivet 5 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 (redigerat) Okey,men jag finnert inte kan det va Launch Manager? ;) Redigerat 5 Oktober 2007 av Caruru Citera
Apakalsong Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) okey, det funka inte :unsure: Redigerat 6 Oktober 2007 av Caruru Citera
Katt Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 Hmm... Kolla i msconfig (skriv det i Kör) på autostart. Kryssa ur den ruta där du förhoppninsvis ser nån XMLaunch där och starta om... Citera
Apakalsong Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 nepp fann det inte men kan det finnas nått annat kodnamn på de eller nått? o ni som har skrivit här tack så jädrans mycket för att ni slösar tid på det här :) Citera
Katt Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Egentligen skulle jag vilja se HELA listan du får fram i msconfig, men det är väl nån rullningslist där eller nått, va? Annars ska väl det finns i Registret, nånstans, men det är mycket farligt att rota i det... Citera
Apakalsong Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 har bilder men har fel filformat o orakr inte ändra finns det nån sida man kan lägga in dom på som är lätt? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.