Fality Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Lägg libxml2.dll i samma map som XMLaunch.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Ja och du är seriöst handikappad om du inte kan söka på google efter libxml2.dll. R-tard link libxml2.dll haaar redan gjort det där men jag fattar inte hur den funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 ABO läste du änns mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 menar du mig så gjorde jag det men jag vet inte vart den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Leta i Lägg till/ta bort program och leta efter XMLaunch och avinstallera skräpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 (redigerat) Okey,men jag finnert inte kan det va Launch Manager? ;) Redigerat 5 Oktober 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Ja, kör med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) okey, det funka inte :unsure: Redigerat 6 Oktober 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Hmm... Kolla i msconfig (skriv det i Kör) på autostart. Kryssa ur den ruta där du förhoppninsvis ser nån XMLaunch där och starta om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 nepp fann det inte men kan det finnas nått annat kodnamn på de eller nått? o ni som har skrivit här tack så jädrans mycket för att ni slösar tid på det här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Egentligen skulle jag vilja se HELA listan du får fram i msconfig, men det är väl nån rullningslist där eller nått, va? Annars ska väl det finns i Registret, nånstans, men det är mycket farligt att rota i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 har bilder men har fel filformat o orakr inte ändra finns det nån sida man kan lägga in dom på som är lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.