TheUnnamed Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Kanske går lite offtopic, men det behövs nog lite mer kontroller i runescape forumet, nästan varenda tråd där spårar ur, och det är nästan alltid Mithril, dezen och The oracle som e med och spårar ur ;) =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Kanske går lite offtopic, men det behövs nog lite mer kontroller i runescape forumet, nästan varenda tråd där spårar ur, och det är nästan alltid Mithril, dezen och The oracle som e med och spårar ur ;) =P Jag gör bara instick :( Försöker få små pojkarna att hålla sams förstår du ;) Sorry för offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Hur mycket är ni mods inne på fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Varje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra. Dezen: Anmäl inläggen så kollar vi dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Kanske går lite offtopic, men det behövs nog lite mer kontroller i runescape forumet, nästan varenda tråd där spårar ur, och det är nästan alltid Mithril och The oracle som e med och spårar ur ;)Då har du inte sett Habbo/WoW/Rs. Men aja brukar inte se moderatorerna nu för tiden längre... Förut kanske de var mer aktiva. Men även de måste sköta skola/jobb (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Det är inte så vanligt att moderatorer skriver mycket i forumet, inte i spelforumen i alla fall ;). Skriver själv mest i debatt forumen annars skriver jag inte så mycket. Men de flesta är ändå inne och kollar anmälningar och fusk med mera så det ska vara lätt att få tag i en moderator när man behöver en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Varje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra. Dezen: Anmäl inläggen så kollar vi dem. Känns lite jobbigt att anmäla så många inlägg, också hinner man inte anmäla ett föränns 4nya har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Varje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra. Dezen: Anmäl inläggen så kollar vi dem. Känns lite jobbigt att anmäla så många inlägg, också hinner man inte anmäla ett föränns 4nya har kommit. Jovisst. Det är nog kanske tyvärr så att det inte finns någon moderator som är så intresserad av just de forumen, alltså ingen som kollar dem om ingen anmäler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Varje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra. Dezen: Anmäl inläggen så kollar vi dem. Känns lite jobbigt att anmäla så många inlägg, också hinner man inte anmäla ett föränns 4nya har kommit. Jovisst. Det är nog kanske tyvärr så att det inte finns någon moderator som är så intresserad av just de forumen, alltså ingen som kollar dem om ingen anmäler. Jag slogs just av en jätte smart ide =P Det räcker väll om man anmäler ett inlägg så kollar ni de flesta? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Kanske vissa, men tror inte det. Anmäl de inlägg ni vill ha kontrollerade. Mycket större chans att något händer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Varje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra. Dezen: Anmäl inläggen så kollar vi dem. Känns lite jobbigt att anmäla så många inlägg, också hinner man inte anmäla ett föränns 4nya har kommit. Jovisst. Det är nog kanske tyvärr så att det inte finns någon moderator som är så intresserad av just de forumen, alltså ingen som kollar dem om ingen anmäler. Jag trodde att ni skulle kolla alla inlägg? så då är det större risk att man blir varnad om man skriver i t.ex fuska.se forumet än om man skriver i lilla musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Kanske vissa, men tror inte det. Anmäl de inlägg ni vill ha kontrollerade. Mycket större chans att något händer då. Men om det är två st som bråkar och man anmäler ett inlägg, kollar ni då bara just det eller alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.