Hoppa till innehåll

Cs 1.6


LordZarao
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjabba,

 

Jag använder 3 mobilt bredband och den är på 3.6 mbit/s

 

Så himla sakta är de väl inte så att jag blir kickad från dom flästa servers eftersom att jag har en j*vla ping på runt 120-210 ?? Hur kan jag fixa det ? snälla hjälp, för jag har hört att folk med runt 56kb/s spelar cs och har lägre ping en mig :huh: Men de kan väl inte va sant ? Snälla hjälp !! Orkar inte bli kickad o bannad från alla j*vla servers som finns !

( Spelar på Servers från Europa och har inställningarna på 250 ping)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheOracle

asså mobilt bredband kanske säger, T.EX. 3.2 Mbit/sec Men det är ungäfär bara 512 Bk/sec för det är just mobilt

 

Jag har 1 Mbit/Sec Bredband (inte mobilt) Och min ping ligger runt 40-60

 

Om du har Stationärt bredband går det som det står med mobilt är det kanske 4-6 ggr slöare än vad de sägs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol, när jag hade 12kB/s så hade jag 5 - 40 i ping på alla svenska servrar, så min åsikt är att det inte spelar någon stor roll på hur snabbt internet du har..

 

Spelade en gång förut tillochmed med uppringt modem och det gick felfritt bara typ 60 i ping...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ring supporten.

 

"så min åsikt är att det inte spelar någon stor roll på hur snabbt internet du har.." Det stämmer INTE. Det är hastigheten på internet som ger dig pingen. Har du 30 ping tar det 30 ms att skicka data från servern till din dator. Det beror också på hur nära servern du bor och vilken lina serverägaren har. Har han 100mb upp går det givetvis snabbare än om han har 1 mb upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...