Em0Iz4Atreyu Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Ja, vilka skills måste ja träna mycket för att bli en bra pker? ja tränar magic och prayer just nu, något annat ja måste träna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Ja, vilka skills måste ja träna mycket för att bli en bra pker? ja tränar magic och prayer just nu, något annat ja måste träna? Beror på vad du vill vara för pker, finns ju som sagt ett antal. Tank - Hög def och magic/range. Hybrid - 1 def hög str att range mage. Och så finns det ju typ den "äkta pure'n" Dvs typ bara hög str/att. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Beror på Combat Level. Om du ska vara Magiker ska du ha 82+ i Magic och ca 45 i Prayer Rune pure är bäst just nu i F2P, 80+ Strenght, 60+ Attack, 45 Defence och 31-43 Prayer Oj om du har Shottinglord ska du fixa 70 def, 90 str, och 80 atk och magi 82+ med prayer 43 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Eller så kan du lyssna på oracle, han verkar ganska säker på sin sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 bra pker= 82mage för isklubban 80+range spec med mage bow när han har låg livkvar 80+str och 60+att g maul håller på med en pure själv nu men ska få 99firemaking först=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 För Gubben Shottinglord köpte han av mig :) Mihtil han är F2P och + 60 atk och använda G Maul? Patetiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Jag har 99 range, 91 def & 90 magic atm. Håller på med alla stats 80+, sen blir det 99 def, hp och magic. ;) Tank ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Har prayer någon inverkan på cb leveln?? :o P.S mithril ifall du vill köpa willows så kontakta mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Har prayer någon inverkan på cb leveln?? :o P.S mithril ifall du vill köpa willows så kontakta mig!Ja det har det, tror att 1 prayer level är ungeför 0.125 combat levels. Så 8 prayer = 1 cmb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Har prayer någon inverkan på cb leveln?? :o P.S mithril ifall du vill köpa willows så kontakta mig! har redan 71k maple för 99firemaking ;) För Gubben Shottinglord köpte han av mig :) Mihtil han är F2P och + 60 atk och använda G Maul? Patetiskt han kanske blir p2p? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Nej inte tills Det blir PayByPhone i sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Jag har just nu en pure som är 32 combat och har 39 hp, 31 attack, 32 strength, 45 magic och 40 range. Den har 1 def. Så träna allt förutom def, hitpoints och prayer. Dom gör så att man går upp i combat mycket snabbare, dvs om du vill vara pkare med låg combat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg