Gäst TheOracle Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Brawler ursäkta men man kan inte träna sin HP endast... Ranger tränar HP snabbast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Brawler ursäkta men man kan inte träna sin HP endast... Ranger tränar HP snabbast Om man tar sina pc points på HP x] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 x] ... Men inte alla vet om det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 En äkta str pure ska ju ha 99str och 40 atk ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 (redigerat) stämmer rätt bra det du! men måste bara påpeka att man inte ska mobba def noobsen (är det själv) det har gett mej väldigt många fördelar!!! jag är 40´defens och 40 attack och typ 49 str. tränar bara str o´(och magi, prayer, range och hp då) Redigerat 3 Oktober 2007 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Def nubs suger i members, de dör alltid extremt snabbt :P En äkta pure mellee ska ha 60+ attack 80+str 52 pray och vara member. Mage pure, bara träna mage. Range bara träna range. Combinera range + mage är väldigt effektivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 men jag är inte mem!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 stämmer rätt bra det du! men måste bara påpeka att man inte ska mobba def noobsen (är det själv) det har gett mej väldigt många fördelar!!! jag är 40´defens och 40 attack och typ 49 str. tränar bara str o´(och magi, prayer, range och hp då)Mobba? Varje gång jag fightas med nån så frågar de efter min def lvl lol. Jag har 87 att,str och def på min main. Jag håller de på samma nivå. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Träna mining och smithing, det gör jag på en av mina gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 lol...men nån som skulle vilja göra dragon slayer åt mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Du har gjort två inlägg där du skriver det P.S kolla ditt egna ämne om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 stämmer rätt bra det du! men måste bara påpeka att man inte ska mobba def noobsen (är det själv) det har gett mej väldigt många fördelar!!! jag är 40´defens och 40 attack och typ 49 str. tränar bara str o´(och magi, prayer, range och hp då)Mobba? Varje gång jag fightas med nån så frågar de efter min def lvl lol. Jag har 87 att,str och def på min main. Jag håller de på samma nivå. :D Haha, varje gång när man äger sönder ngn i duel arena så börjar dom komma med, omg, freaking nuub, omg stop praying nuub you mom. Sen frågar dom alltid efter def lvl när man fightas ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg