Hoppa till innehåll

Träna Vilka Skills?

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

stämmer rätt bra det du! men måste bara påpeka att man inte ska mobba def noobsen (är det själv) det har gett mej väldigt många fördelar!!! jag är 40´defens och 40 attack och typ 49 str. tränar bara str o´(och magi, prayer, range och hp då)

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Def nubs suger i members, de dör alltid extremt snabbt :P

En äkta pure mellee ska ha 60+ attack 80+str 52 pray och vara member.

Mage pure, bara träna mage.

Range bara träna range. Combinera range + mage är väldigt effektivt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stämmer rätt bra det du! men måste bara påpeka att man inte ska mobba def noobsen (är det själv) det har gett mej väldigt många fördelar!!! jag är 40´defens och 40 attack och typ 49 str. tränar bara str o´(och magi, prayer, range och hp då)

Mobba? Varje gång jag fightas med nån så frågar de efter min def lvl lol. Jag har 87 att,str och def på min main. Jag håller de på samma nivå. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mobba? Varje gång jag fightas med nån så frågar de efter min def lvl lol. Jag har 87 att,str och def på min main. Jag håller de på samma nivå. :D

Haha, varje gång när man äger sönder ngn i duel arena så börjar dom komma med, omg, freaking nuub, omg stop praying nuub you mom. Sen frågar dom alltid efter def lvl när man fightas ;D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...