shacti Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Efter att jag läst senaste patchnotes är jag glad att jag slutade med wow, kolla in dem själva; http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=1416.0 Poisons som håller i en timme, blind som inte kräver reagent, shadowstep utan stealth! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Screw the rogues, we're going for the epics! Exclusive engineering flying mount! Priceless. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 nja inte gigantiska förändringar, hur som helst. vem f*n speccar shadowstep nuförtiden? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Poisons är lätt ersatta med nytt poison när 30 min har gått, shadowstep suger skit, rogues behöver buff PVP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) Om shadowstep inte requirar stealth e den ju f*n IMBA! EDIT: såg att de nerfade 20% dmg bonusen.... Redigerat 2 Oktober 2007 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Rogues ska vara combact i PvE och Sub i PvP^^ Jag gillar den patch noten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 ja det kommer va nice faktiskt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg