Otzi Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 jag har en ranger och en necromancer.. problemet e att min ranger har as bra saker för min nercro.. Hur skickar jag den saken??? snälla svara om du vet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Köpt "storage" i en huvudstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 den där lådan..... funkar ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Vadå funkar ej? Förklara så att man kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 då har du väll inte köpt så att du kan använda storage antar jag.... prata med xunlai agent så ska du betala 50g så kan du använda storage på den charactern du låst upp den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 jo det gjorde det...fel av mig..!!! YEI! tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 inga problem :D säg till om du behöver hjälp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 inga problem :D säg till om du behöver hjälp igen. Vad hjälpte du han med xD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 va??!?! jag hjälpte han med hur mkt som helst... :rolleyes: typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Så kan vi ju säga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fontamix Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 jag har en ranger och en necromancer.. problemet e att min ranger har as bra saker för min nercro.. Hur skickar jag den saken??? snälla svara om du vet!! Ifall du vill flytta saker som du har sagt så använder du ditt "storage", du måste betala 50g ifrån varje char. för att kunna komma in dit, har du kommit in i ditt "storage account" så behöver du bara dra sakerna som du skulle flytta in dit.:student: Heter själv : by the big butcher B) Ps. filen är vid storaget i min guild hall ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Han hade ju absolut inte fått svar på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.