Gäst TheNoName Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 asså ja skuller behöva litetips... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svettmormor Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Uhm, på vadå? T__T Hur du flirtar? Kysser någon? Bjuder ut någon? Blir kär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Den slår te när du minst anar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 ja skulle behöva hjälp med att kyssa min tjej...asså f*n att man måst va så feg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 När man är 10 bast så pussas man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 börjar tröttna på alla j*vla 10 åringar som skriver i de här forumet om sånt dem förmodligen inte har en aning om.. vänta tills du är 13 sen fråga igen-_- du får nog mer svar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 börjar tröttna på alla j*vla 10 åringar som skriver i de här forumet om sånt dem förmodligen inte har en aning om.. vänta tills du är 13 sen fråga igen-_- du får nog mer svar då Shit jag är trött på dig och ditt nosense. Jag skrha koma med mina blattar och haksa din datta!! Om han behöver hjälp så behöver han, du behöver inte trakka på dom små hela tiden då du är mycket omognare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 börjar tröttna på alla j*vla 10 åringar som skriver i de här forumet om sånt dem förmodligen inte har en aning om.. vänta tills du är 13 sen fråga igen-_- du får nog mer svar då Shit jag är trött på dig och ditt nosense. Jag skrha koma med mina blattar och haksa din datta!! Om han behöver hjälp så behöver han, du behöver inte trakka på dom små hela tiden då du är mycket omognare tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 "Du hittar inte kärleken. Kärleken hittar dig." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 "Du hittar inte kärleken. Kärleken hittar dig." kul om alla tänkte så och inte vågade ta första steget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 men asså ja har en flickvän men ja e så feg...f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 "Du hittar inte kärleken. Kärleken hittar dig."Men om ingen "letar" efter kärkleken så kommer ju ingen hitta den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.