dohHomer Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 alla som tycker att det tar för lång tid att byta visnings namn kan väll göra ett inlägg här så ska vi försöka få admin att förkorta tiden! tycker det räcker med att vänta i ett kvartal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Köp vip, då behöver du bara vänta ett halvår ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Men jag tycker att 1 år är för kort, man ska inte kunna byta användarnamn stup i kvarten, välj ett namn som du kan stå ut med tills du kan byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) ja men det tar oxå väldigt lång tid... <_< jag vill verkligen byta... jag har kommit på ett nytt som jag tycker är snyggt och så kan jag inte byta.... Redigerat 2 Oktober 2007 av dohHomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 ja men det tar oxå väldigt lång tid... <_<Nej, tiden rinner iväg, men som sagt skaffa vip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 om jag får byta skulle jag kunna vänta i 2 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Köp vip, då behöver du bara vänta ett halvår ;P Är det sant? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Ja, det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 (redigerat) edit. ändrade mej Redigerat 5 Oktober 2007 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Ni ska vara glada att ni änns får byta användarnamn, det brukar man inte få på de flesta forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Det var väl en jäkla massa klagande. Hur än admin gör är det då allid någon som ska klaga. Först över att ett namnbyte kostade för mycket, sedan igen när han ändrade och nu är vi där igen. Get used to it, det kommer inte att ändras, och det är bra som det är nu. Väljer ni ett namn ni ångrar er över för ni skylla er själva, ett namn ska kunna hålla länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 admion kanske kunna göra så man kan köpa ett namnbyte for 1000 fm och det kan man alltid använda men man kan ännu få ett gratis och använda varje halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.