Musten Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Har alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Har hittat alla skulls Har hittat alla terminaler Har 1250 gamescore på halo 3 just nu. (28/1) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemart Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag har hittat 8 guld och 4 silver. Det är 9 guld skallar och 4 silver om jag räknar helt rätt. Jag saknar bara catch skullen på the storm. Får aldrig tag i den. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Har du testat granater(frag)? ^ Förövrigt, så hade jag ingen som helst aning om att man skulle köra klart "The Covenant" efter man tagit skallen.(Läste på Halopedia efteråt) Så nu måste jag köra om hela banan, så har jag alla skulls.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Får man recon armor om man klarar alla vidmasters? :o aa. Jag har 7 on the 7th och den man inte kan få kvar :( jag fattar inte riktigt 7 on the 7th :huh: Om vi säger att du har 7 exp på t.ex "team doubles" så ska du gå in på det den sjunde på någon månad. SKa du inte få 7 exp...tillexmpel 6 exp i team doubles vinner en match och får då 7 exp och får den achievementen. Har för mig att jag inte behövde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Får man recon armor om man klarar alla vidmasters? :o Kollade nyss en sak på halopedia och såg att "Recon: Get all the Vidmaster Achievements in Halo 3 and Halo 3: ODST. " Så det verkar som man måste klara alla vidmasters i Halo 3: ODST också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Får man recon armor om man klarar alla vidmasters? :o Kollade nyss en sak på halopedia och såg att "Recon: Get all the Vidmaster Achievements in Halo 3 and Halo 3: ODST. " Så det verkar som man måste klara alla vidmasters i Halo 3: ODST också? Kommer inga fler där, Men däremot behöver man pythic map pack följer med halo 3 ODST eller köpt det seperat. En av vidmaster behöver man ju mythic banorna till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg