ArgSnickare Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag har alla skulls, alla terminals och alla armors*! :) *Inte Recon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag har alla skulls, alla terminals och alla armors*! :) *Inte Recon... Saknas typ bara det då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag har alla skulls, alla terminals och alla armors*! :) *Inte Recon... Saknas typ bara det då? :P aa, måste klara alla vidmaster challenges xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag har alla skulls, alla terminals och alla armors*! :) *Inte Recon... Saknas typ bara det då? :P aa, måste klara alla vidmaster challenges xD JUpp :) Har annual och den andra man inte kan få kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Det kommer väl fyra Vidmaster challanges men det har bara kommit en hittills eller har jag förstått det hela fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Det finns fyra men man kan bara göra 3 nu. Den sista kan man göra när nästa mappack kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Får man recon armor om man klarar alla vidmasters? :O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Får man recon armor om man klarar alla vidmasters? :o aa. Jag har 7 on the 7th och den man inte kan få kvar :( jag fattar inte riktigt 7 on the 7th :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Hittade alla skallar och klarade alla meta games på en dag, med hjälp var skallarna var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Får man recon armor om man klarar alla vidmasters? :o aa. Jag har 7 on the 7th och den man inte kan få kvar :( jag fattar inte riktigt 7 on the 7th :huh: Om vi säger att du har 7 exp på t.ex "team doubles" så ska du gå in på det den sjunde på någon månad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Får man recon armor om man klarar alla vidmasters? :o aa. Jag har 7 on the 7th och den man inte kan få kvar :( jag fattar inte riktigt 7 on the 7th :huh: Om vi säger att du har 7 exp på t.ex "team doubles" så ska du gå in på det den sjunde på någon månad. SKa du inte få 7 exp...tillexmpel 6 exp i team doubles vinner en match och får då 7 exp och får den achievementen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Får man recon armor om man klarar alla vidmasters? :o aa. Jag har 7 on the 7th och den man inte kan få kvar :( jag fattar inte riktigt 7 on the 7th :huh: Om vi säger att du har 7 exp på t.ex "team doubles" så ska du gå in på det den sjunde på någon månad. SKa du inte få 7 exp...tillexmpel 6 exp i team doubles vinner en match och får då 7 exp och får den achievementen. okej, synd att jag inte kan den 7:de :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg