Gäst Youx Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 när ni nu har fixat clanen är jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Tror inte det blev någonting av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 näpp, det verkar inte direkt så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 vad är en clan? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (redigerat) en klan är då man är ett antal spelare som liksom bildar en egen grupp/lag i ett spel. Redigerat 24 November 2007 av Firecracker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 [F.S]Namn(Land)[Rank] så här typp: [F.S]GN'R(SWE)[Cpt] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 nej tack inte med dom namnerna ... ;) förresten jag är på g att skapa en klan senare (Svensk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jevuter Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Jag går gärna med, men mitt internet är Cp när jag lirar BF.. De kan stängas av hur som helst eller typ lagga sönder så att ja måste tryck Ctrl+Alt Delete.. <Swedish Soldiers> SS :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 skulle kanske kunna vara med men jag spelar inte så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 skulle kanske kunna vara med men jag spelar inte så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag tycker den ska heta )Fu( Eller -)FuS(-... PS: Jag kan animera, Gör bilder så om det blir nån clan så kan jag göra bilder och kanse animerad bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg