MaryJane Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Gå, buss, spårvagn, gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Skolbuss, En i min klass har 10 meter till skolan :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Skolbuss, En i min klass har 10 meter till skolan :o Bor han i skolans källare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Tunnelbana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Skolbuss, En i min klass har 10 meter till skolan :o Bor han i skolans källare ? Nä, han går bara ut genom dörren, sen över vägen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 åker med min pappa som jobbar på skolan, sen väntar jag i 4 timmar tills han slutar så vi kan åka hem (2 mil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Skolbuss, En i min klass har 10 meter till skolan :o Bor han i skolans källare ? Nä, han går bara ut genom dörren, sen över vägen :o Mysigt och bo mittemot skolan.. s; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 åker med min pappa som jobbar på skolan, sen väntar jag i 4 timmar tills han slutar så vi kan åka hem (2 mil)FYRA TIMMAR!?!Snacka om pain in the ass. Han får la ta ledigt en timme på eftermiddagen för att kunna skjutsa hem dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 det är ca 200 meter till skolan, cyklar eller går när jag är hos pappi. Från mamma är det väl ca 2 km, cyklar eller åker buss. Buss på 2 km? Jogga istället och få motion :D haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 det är ca 200 meter till skolan, cyklar eller går när jag är hos pappi. Från mamma är det väl ca 2 km, cyklar eller åker buss. Buss på 2 km? Jogga istället och få motion :D haha Väldigt fräscht och komma till skolan svettandes och eventuellt luktandes ;) Glömde att nämna att jag även kan ta buss till skolan, och ibland bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 det är ca 200 meter till skolan, cyklar eller går när jag är hos pappi. Från mamma är det väl ca 2 km, cyklar eller åker buss. Buss på 2 km? Jogga istället och få motion :D haha Väldigt fräscht och komma till skolan svettandes och eventuellt luktandes ;) Glömde att nämna att jag även kan ta buss till skolan, och ibland bilen. Onödigt att dra bilen till skolan i din ålder, när man kanske inte har en fast inkomst? (: Om man nu inte är packad med pengar. Jag går till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 tar skolbussen 1 tim och 10 min hur jobbigt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.