knipan64 Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 När man börgar närma sig slutet (strax efter man fått höra lex ond plan) så dycker det upp nå skurk som klonar sig hela tiden och han vägrar tröttna.Hur får man stopp på snubben? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Inte vet jag själv skulle jag ALDRIG lägga pengar på sånt skit men smaken e som baken brukar jag säga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 (redigerat) Vem bryr sig?! Redigerat 5 Oktober 2007 av baz14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Vem bryr sig?! Kunde inte sagt det bättre själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Nu är ni väl lite elaka. :( Visst, spelet suger, så vadå? Kolla Gamefaqs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Spelet förtjänar därför ingen tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Spelet förtjänar därför ingen tråd. Sug min balle. Vafan, du spammar sominih*lvete, MAN KAN DISKUTERA ALLA SPEL HÄR, INTE BARA DOM DU TYCKER OM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Dem flesta tycker nog att de där spelet är helt värdelöst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 nog ska man respektera att han gillar spelet, men det finns nog inte så många som gillar det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 eee aha.1 fråga, 8 inlägg, 0 svar, ett gjäng spamare... tråden tappa meningen innan den ens börga. <_< kan vi inte typ kassta oss tillbaka till ämnet...tack. ps.tack Famine för att du försökte hålla dig till ämnet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Spelet förtjänar därför ingen tråd. Sug min balle. Jag tror jag avstår från det erbjudandet, men lycka till med att hora ut dig till någon annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Ej, (sorry jag har inte spelet, inte för att de suger utan för att jag avstår från att köpa filmspel).. skärp er f*n. detta är ett forum.. skäms.. Btw. Tycker de är rätt nice på demot att flyga runt känna sig lite fri liksom :visslar: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg