knipan64 Skrivet 8 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 (redigerat) hmm...har de flästa brytit mot regel §1.8 eller §1.11?(måste nog fråga en moderator) iallafall upptäckte jag att han inte kan klona sig om han e nerfrysen när man börgar hacka på honom. (om någon annan skulle tröttna på dönicken) Redigerat 8 Oktober 2007 av knipan64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Japp du kan ju alltid BÖRJA med att testa. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :) Redigerat 9 Oktober 2007 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :) mm personligen ligger den inte heller på min topp 10 men det e lätt att tjäna gamescore (men det värkar omöjligt att hitta alla 100 katter med tanke på att att jag hittat 5 på 5 timmar <_< )men ni bytte ämne helt så det skulle va bättre om ni skapa en tråd om de sämsta spelen på xbox 360 och varför ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :) Jo han ska be om ursäkt. För om ni går oftopic får man en varning och det står i reglerna att man inte ska gå oftopic och diskutera topicen inte spelet ffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :) Jo han ska be om ursäkt. För om ni går oftopic får man en varning och det står i reglerna att man inte ska gå oftopic och diskutera topicen inte spelet ffs. När gick vi offtopic? Du går ju offtopic nu med det där inlägget du precis skrev eller hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :) Jo han ska be om ursäkt. För om ni går oftopic får man en varning och det står i reglerna att man inte ska gå oftopic och diskutera topicen inte spelet ffs. f*n va töntig du e <_< ska du anmäla dom för att dom går offtopic elr? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :) Jo han ska be om ursäkt. För om ni går oftopic får man en varning och det står i reglerna att man inte ska gå oftopic och diskutera topicen inte spelet ffs. När gick vi offtopic? Du går ju offtopic nu med det där inlägget du precis skrev eller hur. ni gick offtopic direkt efter första inlägget.Om du tittar igen så ser du att efter frågan börga ni svara hur dåligt spelet är och det e off topic :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :) Jo han ska be om ursäkt. För om ni går oftopic får man en varning och det står i reglerna att man inte ska gå oftopic och diskutera topicen inte spelet ffs. f*n va töntig du e <_< ska du anmäla dom för att dom går offtopic elr? <_< Tro mig, jag vet så f*n mkt bättren dig på om detta forumet. Offtopic är emot reglerna så ja? Lilla tönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Tro mig, jag vet så f*n mkt bättren dig på om detta forumet. Offtopic är emot reglerna så ja? Lilla tönt Hahahaha :meddum: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :) Jo han ska be om ursäkt. För om ni går oftopic får man en varning och det står i reglerna att man inte ska gå oftopic och diskutera topicen inte spelet ffs. När gick vi offtopic? Du går ju offtopic nu med det där inlägget du precis skrev eller hur. ni gick offtopic direkt efter första inlägget.Om du tittar igen så ser du att efter frågan börga ni svara hur dåligt spelet är och det e off topic :meddum: Sant men vi går inte offtopic så man får en varning som den andra clownen säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg