Firecracker Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Har hört att det finns program som läser ISO filer o.s.v. Så att man inte behöver bränna ned dom. Var kan jag hitta ett sånt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Daemon Tools - http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 då jag ska installera den kommer det bara upp "system file write error" :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Då är filen korupt då måste du fixa den eller tanka nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 har prövat från download.com men då blev det samma problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Alcohol 120% funkar lika bra. Finns på http://www.alcohol-soft.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Har du tittat ifall inte fil/filerna e krupta? då för du tanka om det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Använder PowerISO själv, leta upp det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iTACHiiKiD Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 men vänta lite .. om man t ex laddarner en DVD film i ".iso" eller ett Program t ex Norton Antivirus 2007 i ".iso" och senare på ngt sätt får det att funka med Daemon tools utan att bränna .. så kommer man väl in i filerna i ".iso" saken.. men sen då? Om man ska se på filmen/program-skivan i datorn, blir det precis som om man har kört in skivan i datorn och allt spelas upp? bara en fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Tänk såhär. ISO filen är skivan och Daemon Tools är CD-spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iTACHiiKiD Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 jo, det fattar jag men liksom.. t ex en film man köper på DVD och ser på DATORN, så säter man in skivan.. så kommer ju först up.. "PLAT THE MOVIE.." (en meny från filmen ..) och man kan välja språk texter. Om jag laddar ner en sån film i DVD (4gb..) och filen är i "iso", blir det så oxå? Meny och så eller är det bara själva filmen, som en ".avi/.mpg film man laddar ner på ca 700mb.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 jo, det fattar jag men liksom.. t ex en film man köper på DVD och ser på DATORN, så säter man in skivan.. så kommer ju först up.. "PLAT THE MOVIE.." (en meny från filmen ..) och man kan välja språk texter. Om jag laddar ner en sån film i DVD (4gb..) och filen är i "iso", blir det så oxå? Meny och så eller är det bara själva filmen, som en ".avi/.mpg film man laddar ner på ca 700mb.." Som jag har uppfattat det används ISO som typ WinRar, notera typ. Så svaret är väl både och beroende på vad som finns inuti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.