khsl Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Hej gjorde en wariorr quest i dga och dog ocgh nu undrar jag om man på något sätt kan göra om den skulle döda en 40 elit. Och dog och jag skulle ha en sak av han Hur kan jag fixa fram han i gen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Abandon quest och ta igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 5 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Abandon quest och ta igen skit med de var ju en rad med grej jag skulle hämta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 om det är questen för whirlwind axe/hammer/sword så ska du få en ny quest efter du lämnat alla saker, den kan du abandona och ta ny, asså du behöver inte skaffa sakerna igen, du snackar bara med han igen i chillwind point och får questen igen, han går och summonar och du dödar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 (redigerat) Ignorera denna post... personen över hade skrivit om det jag sa. Redigerat 11 Oktober 2007 av Potatisbil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Tror att man bara kan snacka med trollet vid stället man summar elemtal killen från, om det inte funkar så måste du göra om det sorry, kom ihåg att ta med en lvl 70 eller något som kan döda han åt dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Man behöver inte göra om det, sakerna finns ju fortfarande kvar i din bag.. bara o Abandona och sen ta questet igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Man behöver inte göra om det, sakerna finns ju fortfarande kvar i din bag.. bara o Abandona och sen ta questet igen.Man gav väll dom till voodoo trollet som la det i sin kittel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Man behöver inte göra om det, sakerna finns ju fortfarande kvar i din bag.. bara o Abandona och sen ta questet igen.Man gav väll dom till voodoo trollet som la det i sin kittel? aha..glömde de. men det ska iaf funka att abandona och ta det igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg