Gäst Destiny Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Fality: Fixat och donat. Det här hjälpte mig hela vägen. http://youtube.com/watch?v=-9FsgW0Urj0 Tasaar: Om du undrar är jag inte längre kär i Amy Rose. Är istället kär i en i klassen. :P Wow.. ._. Den var verkligen.. DÅLIG! Men man kanske tycker om den om man älskade Amy Rose ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Du har väldigt dålig smak, Destiny. Varför är den dålig? Bara för att den är tecknad betyder inte det att den är dålig. Den är bättre än din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Du har väldigt dålig smak, Destiny. Varför är den dålig? Bara för att den är tecknad betyder inte det att den är dålig. Den är bättre än din avatar. .. Gillade den bara inte. Gillar inte heller Sonic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 (redigerat) Du har väldigt dålig smak, Destiny. Varför är den dålig? Bara för att den är tecknad betyder inte det att den är dålig. Den är bättre än din avatar. .. Gillar inte heller Sonic. Han är ju för f*n den bästa spelkaraktären någonsin. Och du är ju värre än Tasaar. Redigerat 12 Oktober 2007 av nissling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Du har väldigt dålig smak, Destiny. Varför är den dålig? Bara för att den är tecknad betyder inte det att den är dålig. Den är bättre än din avatar. .. Gillar inte heller Sonic. Han är ju för f*n den bästa spelkaraktären någonsin. Och du är ju värre än Tasaar. Hm.. Du blir bara irriterad på folk som inte tycker som du gör. Du blev väldigt irriterad på Kabby för att han gillade "Paper Mario: The Thousand year door" eller vad den nu hette.. Och du inte gillade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Men TTYD suger ju så hårt. Det suger så hårt att mina k*lor sprängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Men TTYD suger ju så hårt. Det suger så hårt att mina k*lor sprängs. Och jag tycker att Sonic suger hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Jag tror inte att man behöver citera ovanstående inlägg. Sonic äger. Det är bara du som inte spelat dom gamla spelen till Mega Drive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Jag tror inte att man behöver citera ovanstående inlägg. Sonic äger. Det är bara du som inte spelat dom gamla spelen till Mega Drive. Sonic suger. Det är bara du som irriterar dig på mig eftersom jag inte tycker som du tycker. Såja! Klappat och klart. Låt oss gå On-Topic nu om du vet vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Jag tror inte att man behöver citera ovanstående inlägg. Sonic äger. Det är bara du som inte spelat dom gamla spelen till Mega Drive. Jag har inte kört nåt Sonic på nåt j*vla Mega Drive iallafall.Och förklarar den där videon kärlek måste jag lärt mig "seriös" kärlek när jag var 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 får jag blanda mig i? dem gamla sonic spelen ägde, dem nyare är bara skit alltihop. och paper mario a thousand year doors är ganska kul efter ca 30 timmar spel tid då man typ lyckats ta sig till arenan-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Jag har inte kört nåt Sonic på nåt j*vla Mega Drive iallafall. Då har du missat meningen med livet. Tasaar: Ja, dom gamla Sonic spelen ägde till Mega Drive, Saturn och Dreamcast. Dom nya suger (förutom Sonic Advance 1-3 och Sonic Rush.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.