Gäst Tasaar Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 nja sonic adventure 1 och 2 till gamecube var ganska kul, men sonic heroes och shadow the hedgehog blev smått misslyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Ja, Sonic Adventure spelen till GC är också kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Om man ska diskutera Sonic... De till MegaDrive, Rush, Advance och Adventure-spelen är äg. De andra är sämst. Men denna tråd har gått väldigt Offtopic nu, ska vi se till att komma tillbaka ämnet nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Saturn då! Dom är ju skitbra. Och Master System, och Game Gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Kan inte uttala mig, eftersom att jag bara spelat det till Saturn (Jam hette det va?) i några minuter, och aldrig spelat de till Game Gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Sonic Jam finns det. Och Sonic R. Sedan har vi ju Game.com egentligen är Sonic Jam till Game.com bara skit, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Jag har inte kört nåt Sonic på nåt j*vla Mega Drive iallafall. Då har du missat meningen med livet. Tasaar: Ja, dom gamla Sonic spelen ägde till Mega Drive, Saturn och Dreamcast. Dom nya suger (förutom Sonic Advance 1-3 och Sonic Rush.) Meningen med livet är knappast ett Tv-spel.Sport är roligare och nyttigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 tv spel är lätt roligare än sport >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Att sporta suger. Det enda man gör är att springa efter en boll och pricka den i något speciellt ställe. Om man dör då är man helt död. Dör man i ett spel kan man göra om allt och hindra så man inte dör ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Att sporta suger. Det enda man gör är att springa efter en boll och pricka den i något speciellt ställe. Om man dör då är man helt död. Dör man i ett spel kan man göra om allt och hindra så man inte dör ^^ Ne nu j*vlar. Sluta gå offtopic j*vla mega nörd. Gå till dina j*vla udda konsoler och spela ist för spamma ner varje tråd i Vänner, Relationer & Kärlek forumet med dina j*vla konsoler och mega blab abla och j*vla äckliga hiphiphora filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Att sporta suger. Det enda man gör är att springa efter en boll och pricka den i något speciellt ställe. Om man dör då är man helt död. Dör man i ett spel kan man göra om allt och hindra så man inte dör ^^så du vill va en gubbe som dör av hjärtinfakt vid 50 års ålder på grund av för lite träning?Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Jag sa att träning suger, men jag sa inte att jag inte tränar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.