PirateLord Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 det är f*n gubarna från rpg maker 2000!!!!!! (men kan jöra ett eget rpg spel där ))!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 finns ju inga screenshots :angry: om det är rpg-2000 gubbar så är det tibia likt nästan ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 omg..tibia grafik eller? trodde det inte gjordes såna spel längre.. <_< tur att man struntade i att testa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 omg..tibia grafik eller? trodde det inte gjordes såna spel längre.. <_< tur att man struntade i att testa det.. det är vad jag gissar på om det var rpgmaker gubbar. enda skillnaden är att det ser lite fräschare ut då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Jag tyckte det var kul!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 kull ha det är inte kull ju är du från 90 talet??? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 jag är också från 90-talet Mr.7år eller yngre. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 men allså det har varit 2000 talet nu i 8 år (snart 9) ett sånt spel borde inte finas ochså komer hon(han) och sejer att det var kull lite vrikat eller?? ochså e jag inte 7 år jag är 12 så det så :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 då är du också från 90-talet ju... bara för grafiken suger betyder det inte att spelet är dåligt. finns många klassiker som knäcker dagens tråkiga spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 men allså det har varit 2000 talet nu i 8 år (snart 9) ett sånt spel borde inte finas ochså komer hon(han) och sejer att det var kull lite vrikat eller?? ochså e jag inte 7 år jag är 12 så det så :angry: verkar som om du e 7 du stavarfel hela tiden ju ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 men allså det har varit 2000 talet nu i 8 år (snart 9) ett sånt spel borde inte finas ochså komer hon(han) och sejer att det var kull lite vrikat eller?? ochså e jag inte 7 år jag är 12 så det så :angry: verkar som om du e 7 du stavar fel hela tiden ju ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 haha jag stavade bättre när jag gick i 1an :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg