Em0Iz4Atreyu Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Svenskar är allt för dumma dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Nu har ungdomsgänget skickat ett dödshot till familjens son... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article955036.ab Sjuka j*vlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Läs det här mycket viktigt ! http://www.sydostran.se/index.59534---1.html Läs också kommentarerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Det var dumt av ungdomarna att mobba sonen och vandalisera deras hushåll. Men man står bara inte och skjuter mot någon! Inget är så värdefullt som ett liv. Som jag ser det så är det ett tecken på frustration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 (redigerat) Som sagt - det var inte MOBBING, det var mer, de dödade djuren, förstörde bilarna, prejade sonen med mopeder, försökte välta hans moppe när han körde, gjorde falska Lunarstorm profiler under familjernas namn och spred rykten med mera. Värst av allt är att polisen inte gjort nåt förren nu, om du var i pappans situation tror jag inte du hade reagerat mycket annorlunda, jag hade nog reagerat värre... Redigerat 8 Oktober 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Jag måste säga att jag står på familjens sida... trots att ingen egentligen skulle behövt dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 jag står nog också på familjens sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 dom får skylla sig själva f*n jag skulle få rådamp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 (redigerat) 15-åringen och de andra från mopedgänget får skylla sig själva. Det var helt och hållet deras fel. Åt h*lvete med såna ligister. EDIT: Som sagt - det var inte MOBBING, det var mer, de dödade djuren, förstörde bilarna, prejade sonen med mopeder, försökte välta hans moppe när han körde, gjorde falska Lunarstorm profiler under familjernas namn och spred rykten med mera. Värst av allt är att polisen inte gjort nåt förren nu, om du var i pappans situation tror jag inte du hade reagerat mycket annorlunda, jag hade nog reagerat värre... Vadå inte mobbing? De saker du nämner är ju mobbing. Redigerat 10 Oktober 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 (redigerat) skjut alla barn. stryk skulle ni ha! Redigerat 10 Oktober 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 skjut alla barn. stryk skulle ni ha! Haha räknas inte vi 15 åringar till nått mellan barn och vuxen? :P Alla barn behöver itn stryk, men alla "gangsta", ligister, terrorister och allt man kan kalla dem. Får alltid lust att ta ihjäl några när jag hör saker som detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 En 50-årig gubbjävel sköt ihjäl en 15-årig mopedist och skadade allvarligt en 16-årig mopedist, på en gård. Jag bor inte så långt ifrån platsen. http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_17233674.asp Hade du läst bakgrunden skulle du nog ha lite mer förståelse. Killen som dog var inte direkt någon jag lär sakna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.