Hoppa till innehåll

En 50-årig Gubbjävel Sköt Ihjäl En 15-årig Mopedist


KVAB

Rekommendera inlägg

Gäst Denieru

Asså, det var helt och hållet deras eget fel.

Om dom är dumma så måste väll andra få vara dumma tillbaka?

URSÄKTA!? DERAS FEL!? Hur tänker du egentligen, omfg är det deras fel om en gubbjävel kommer och skjuter ihjäl dem? Det är hans val, inte deras. Om dem är "dumma" som du säger så tycker jag f*n inte att de andra ska vara dumma, för då är dem inte bättre själv.

 

låt mig gissa, du har bara läst den första artikeln, eller hur?

 

 

Och ja, ungdomarnas fel. Och den usla polisen i det området såklart.

 

EDIT, tusan att det fanns en sida till

 

Det han säger är att det var ungdomarnas fel att en av dem dödades, vilket inte var sant eftersom att det var "gubben" som valde att skjuta. Men det är klart att dem provocerade honom också, men man kan ändå inte påstå att det var ungdomarnas fel att "gubben" valde att skjuta. Som sagt så skulle jag flyttat på en gång, jag skulle aldrig skjuta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst XPLOSIV

En 50-årig man och hans familj blev mordhotade av ett gäng cp-ungar, hade vart rätt namn på tråden.

Rätt åt ungj*vlarna, Tycker han 50årige pappan inte skulle få fängelse. Och poliserna där var ju in i h*lvete dåliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Bara jag som tycker att man borde resa en staty av honom?

 

klart vi ska resa en staty av honom! XD

 

en 5 meter hög staty av gubben med geväret i ena handen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, det var helt och hållet deras eget fel.

Om dom är dumma så måste väll andra få vara dumma tillbaka?

URSÄKTA!? DERAS FEL!? Hur tänker du egentligen, omfg är det deras fel om en gubbjävel kommer och skjuter ihjäl dem? Det är hans val, inte deras. Om dem är "dumma" som du säger så tycker jag f*n inte att de andra ska vara dumma, för då är dem inte bättre själv.

 

låt mig gissa, du har bara läst den första artikeln, eller hur?

 

 

Och ja, ungdomarnas fel. Och den usla polisen i det området såklart.

 

EDIT, tusan att det fanns en sida till

 

Det han säger är att det var ungdomarnas fel att en av dem dödades, vilket inte var sant eftersom att det var "gubben" som valde att skjuta. Men det är klart att dem provocerade honom också, men man kan ändå inte påstå att det var ungdomarnas fel att "gubben" valde att skjuta. Som sagt så skulle jag flyttat på en gång, jag skulle aldrig skjuta.

 

 

JAg tror inte att han tänkte så i det tillfället han skjöt. Att han kunde döda någon. Han var bara jävligt trött på dem och tillslut gick gränsen för honom och han bar gjorde det. Det kan finnas flera anledningar till att dem inte flyttade. Ha nkanske inte vill sälja huset. Det kanske var hans föräldrahem eller nått sånt. MEn jag tror inte det var gubbens mening att döda nån utan som sagt han bara gjorde det när det gick över gränsen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, det var helt och hållet deras eget fel.

Om dom är dumma så måste väll andra få vara dumma tillbaka?

URSÄKTA!? DERAS FEL!? Hur tänker du egentligen, omfg är det deras fel om en gubbjävel kommer och skjuter ihjäl dem? Det är hans val, inte deras. Om dem är "dumma" som du säger så tycker jag f*n inte att de andra ska vara dumma, för då är dem inte bättre själv.

 

låt mig gissa, du har bara läst den första artikeln, eller hur?

 

 

Och ja, ungdomarnas fel. Och den usla polisen i det området såklart.

 

EDIT, tusan att det fanns en sida till

 

Det han säger är att det var ungdomarnas fel att en av dem dödades, vilket inte var sant eftersom att det var "gubben" som valde att skjuta. Men det är klart att dem provocerade honom också, men man kan ändå inte påstå att det var ungdomarnas fel att "gubben" valde att skjuta. Som sagt så skulle jag flyttat på en gång, jag skulle aldrig skjuta.

 

Men snälla nån. Har du läst alls? "Några mopedister har mobbat deras som och deras familj i flera år, både på internet och kommit till huset. Pappans tanke var att skuta några skott för att skrämma dom men så gick det över styr och några blev skutna."

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle familjen flytta? Är det familjens fel att de inte flyttar när de blir trakasserade av en massa ligister? Menar ni verkligen att det är familjen som ska flytta för att de håller på? Visst, om de flyttat kanske det inte hänt, men än sen, det gör inte ligisterna mindre skyldiga! Det är fortfarande fel att hålla på som de gjorde (gör?) även om de man gör det mot flyttar. Det gör det inte ett skit mer rättfärdigt. Så åt h*lvete med sådana ligister. Varför ska de få förstöra samhället som de gör? Är de verkligen värda ett liv? Visst, people change, men tydligen inte i det här fallet, för de hade faktiskt hållt på i 3 år. Det är såna här respektlösa j*vlar som förstör vårt samhälle och gör att människor som t.ex. den här gubben inte känner någon trygghet i sitt eget hus! Förtjänar de att leva? Mitt svar är ett rungande nej!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Om polisen inte gör något, och inget händer och trakasserierna fortsätter finns det någon bättre utväg?

 

Oddy: Precis, tillslut rinner vattnet i glaset över..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...