Prilan Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Hallå har nu köpt ett wow acc + wow skivorna+ BURNING CRUSED undrar vad det är värt i PENGAR med accountet här är wow accountet : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Bosser Den som är närmast rimligaste priser VINNER.. alla fm jag har. :lol: Good luck/ Surfz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Ca 100kr för bara charen, men eftersom att skivor och allt följer med 300kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Bra förslag. Kaniske finns fler xD.. Jag köpte det för 300kroner med frakt:P xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Fast sen får vi se till att man kan ladda ner WoW lagligt och skivorna egentligen inte behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 10 spänn?! En sån gubbe får man till i spelet på 3-4 dagar lol. Mindre t.o.m kanske! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Nä, 10 spänn+kosntaden för skivor och sånt. Om det var 100 kr /lvl 29 char skulle jag tjäna mer än farsan i månaden o.O. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 (redigerat) ska man köpa ett account, fastän man inte får ( :zzz: ) så ska man väl köpa en 70 Redigerat 10 Oktober 2007 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Tbh lvl 29 e inte så svårt o komma upp te så jag skulle inte ens betalat för den charen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Skivorna kostar 160 kr. Charen är inte värd mer en högst 100. Så kanske.. nån stans mellan 100-250 kr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 (redigerat) Du hade fått http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Zaifer för 600KR av mig. Någon intresserad så PM ^^. Inte scam, asså, säljer den billigt för att jag bara har ID, PW och svaret på SQ. Mailen o CD keyen finns inte kvar i denna världen. ingen annan har dem, not even I x'd. + Tröttnat totalt på mage. Redigerat 13 Oktober 2007 av Zepher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 350 med skivor och allt kanske kanske mer om du twinkar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg