Gäst nissling Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Länk -Det var fruktansvärt, säger hon. Dom kan få fyra nya. Redigerat 7 Oktober 2007 av nissling Citera
Baranoi Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Fy vad dålig stil det är att bumpa sin egen tråd. För övrigt är länken död för mig. Citera
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Orka sno trådar från andra forum. Citera
Gäst nissling Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Fy vad dålig stil det är att bumpa sin egen tråd. För övrigt är länken död för mig. Det spelar väl ingen roll om man Bumpar sin egen tråd och länken funkar visst. Citera
ArgSnickare Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 länken är död och förresten vad är bump? ja vet ja e noob O_o Citera
Darkdevil Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 länken funka för mig...men det var inte ett dugg roligt... Citera
Gäst nissling Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 länken är död och förresten vad är bump? ja vet ja e noob O_o Bump är t.ex. när din tråd hamnar långt bak och du vill återuppliva den igen. Däför finns Bump så man Bumpasr upp trådarna lite granna. :P Citera
Noiseless Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 Länken fungera ibland, men det spelar ingen roll, den suger i alla fall. **bumpar sin egen tråd** -'/ Citera
BigGroter Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 länken funka för mig...men det var inte ett dugg roligt... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.