Lynott Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Kan inte komma in på steam, hjälp mig Redigerat 6 Oktober 2007 av amOt
iBye Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Man ser inte vad det står, lättast är om du söker på vad det står på google. Finns alltid svar.
Gäst Denieru Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Man ser inte vad det står, lättast är om du söker på vad det står på google. Finns alltid svar.Förstora bilden. ;) Det står förövrigt Platform Error: bad module 'Friends/friendsUI.dll', not loading Själv skulle jag ominstallera Steam. Redigerat 7 Oktober 2007 av Denieru
Lynott Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Man ser inte vad det står, lättast är om du söker på vad det står på google. Finns alltid svar.Förstora bilden. ;) Det står förövrigt Platform Error: bad module 'Friends/friendsUI.dll', not loading Själv skulle jag ominstallera Steam. Hur ominstalerar man ? Ta bort och ladda hem igen eller ?
Gäst Denieru Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Man ser inte vad det står, lättast är om du söker på vad det står på google. Finns alltid svar. Förstora bilden. ;) Det står förövrigt Platform Error: bad module 'Friends/friendsUI.dll', not loading Själv skulle jag ominstallera Steam. Hur ominstalerar man ? Ta bort och ladda hem igen eller ? Avinstallera sedan installerar du igen. Så enkelt var det. :)
Lynott Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) [EDIT] Hitta det. tack ska se om det funkar nu Redigerat 7 Oktober 2007 av amOt
garkan Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Haha du behövde bara ta bort friendsUI.dll i steam-mappen så vare klart <_<
Rekommendera inlägg