klister92 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Jag undrar hur mycket pengar jag måste lägga ut ( om något) om jag byter in mitt wii, extra wii kontroll och nunchuk + typ 5 spel. Och byta det mot 360 Finns det något erbjudande om det på typ game. de brukar ju ha det. Redigerat 7 Oktober 2007 av klister92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Om du lämnar in det, Så får du nog vanliga Xbox 360 för kanske en 100, Men med en elite kanske du behöver betala 500-700 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Ja om du vill byta in så borde du sedan köpa en Premium HDMI version ;) Om du har HD tv då asså. Men endå om du inte har HD så är det bra med HDMI, för om du skaffar senare kan det vara skönt att ha, och ja, den fungerar med icke HDTV också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Varför byta in wii? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Varför byta in wii? :/ Det finns fler orsaker. 1. det kommer inte ut särskillt många bra spel till wii och inte särskilt många alls för den delen heller. 2. Vill kunna köra online med kompisar. Det går ju knappt att köra online på wii så. 3.Fler orsaker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Byt in den på Game. Sketabra priser där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 men tycker ni att jag ska göra det. Hur mkt får jag. och finns det något paket där man typ får med halo 3 o nått annat spel i ett kitt. Jag har räknat att jag får ca 3000 för det jag har. minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Varför byta in wii? :/ Det finns fler orsaker. 1. det kommer inte ut särskillt många bra spel till wii och inte särskilt många alls för den delen heller. 2. Vill kunna köra online med kompisar. Det går ju knappt att köra online på wii så. 3.Fler orsaker.. Hmm det kommer KOMMA en rad riktigt intressanta speltitlar till wii, och det finns redan en del. Visst kan du köra online med wii, iaf snart väll? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 asså. Det går att köra online på typ ett spel. aa det kommer bra spel men... Det kommer bra spel till xbx helatiden. Men jag ska nog inte byta. Jag förlorar 3000 kr på det isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Önska/Spara till en Xbox 360 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Önska/Spara till en Xbox 360 kanske? Ja, byt inte ett Wii mot 360, du ska ha bägge delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Önska/Spara till en Xbox 360 kanske? Ja, byt inte ett Wii mot 360, du ska ha bägge delarna. Hehe ja. Har själv tänkt mig skaffa ett wii, eller önska till julklapp. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.