Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag undrar hur mycket pengar jag måste lägga ut ( om något) om jag byter in mitt wii, extra wii kontroll och nunchuk + typ 5 spel. Och byta det mot 360

Finns det något erbjudande om det på typ game. de brukar ju ha det.

Redigerat av klister92
  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst InTech
Skrivet

Om du lämnar in det, Så får du nog vanliga Xbox 360 för kanske en 100, Men med en elite kanske du behöver betala 500-700 kr?

Skrivet

Ja om du vill byta in så borde du sedan köpa en Premium HDMI version ;) Om du har HD tv då asså. Men endå om du inte har HD så är det bra med HDMI, för om du skaffar senare kan det vara skönt att ha, och ja, den fungerar med icke HDTV också.

Skrivet

Varför byta in wii? :/

Det finns fler orsaker.

1. det kommer inte ut särskillt många bra spel till wii och inte särskilt många alls för den delen heller.

2. Vill kunna köra online med kompisar. Det går ju knappt att köra online på wii så.

3.Fler orsaker..

Skrivet

men tycker ni att jag ska göra det. Hur mkt får jag. och finns det något paket där man typ får med halo 3 o nått annat spel i ett kitt. Jag har räknat att jag får ca 3000 för det jag har. minst.

Skrivet

Varför byta in wii? :/

Det finns fler orsaker.

1. det kommer inte ut särskillt många bra spel till wii och inte särskilt många alls för den delen heller.

2. Vill kunna köra online med kompisar. Det går ju knappt att köra online på wii så.

3.Fler orsaker..

Hmm det kommer KOMMA en rad riktigt intressanta speltitlar till wii, och det finns redan en del. Visst kan du köra online med wii, iaf snart väll?

:)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...