Hoppa till innehåll

Byte Av Wii Till 360


klister92
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men hur kul e det med super mario? vad är en liten italienar spagge med röd och blå dräkt som springer runder och dödar köttätande växter jämfört med tex halo 3 där man anväder skjutvapen och grafiken får en att dregla? wii har inga kul spel och ingen bra grafik heller och det är inte så roligt som man tror med dem dära kontrollerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men hur kul e det med super mario? vad är en liten italienar spagge med röd och blå dräkt som springer runder och dödar köttätande växter jämfört med tex halo 3 där man anväder skjutvapen och grafiken får en att dregla? wii har inga kul spel och ingen bra grafik heller och det är inte så roligt som man tror med dem dära kontrollerna.

Mario > Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men hur kul e det med super mario? vad är en liten italienar spagge med röd och blå dräkt som springer runder och dödar köttätande växter jämfört med tex halo 3 där man anväder skjutvapen och grafiken får en att dregla? wii har inga kul spel och ingen bra grafik heller och det är inte så roligt som man tror med dem dära kontrollerna.

Mario > Halo

 

HAHAHAH skit kul
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wii har som alla Nintendo konsoler typ bara nintendo spel. Det är alla dessa mario spel då man är i alla möjliga världar med bilar, tennis racket och hela köret, sen finns Zelda och resten av hela nintendo gänget (Nästan iallafall).

Det är bara dom spelen som är kul (oftast), och nu när Rare är med Microsoft så förlorar man dom bra spelen. Jag kan säga så här med min erfarenhet av alla andra konsoller förutom Wii som är den enda jag inte ägt (även snes) så är det bara Nintendos spel som vart roliga och Rares spel, möjligen nått mer, men det är inte alls lika många som till Xbox. Köp Xbox 360 och låna hem en Wii av någon annan skulle jag gjort då det igentligen är bara Zelda som jag är sugen på till Wii.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wii har som alla Nintendo konsoler typ bara nintendo spel. Det är alla dessa mario spel då man är i alla möjliga världar med bilar, tennis racket och hela köret, sen finns Zelda och resten av hela nintendo gänget (Nästan iallafall).

Det är bara dom spelen som är kul (oftast), och nu när Rare är med Microsoft så förlorar man dom bra spelen. Jag kan säga så här med min erfarenhet av alla andra konsoller förutom Wii som är den enda jag inte ägt (även snes) så är det bara Nintendos spel som vart roliga och Rares spel, möjligen nått mer, men det är inte alls lika många som till Xbox. Köp Xbox 360 och låna hem en Wii av någon annan skulle jag gjort då det igentligen är bara Zelda som jag är sugen på till Wii.

Men jag känner ingen annan med wii tror jag inte. Och jag förlorar 3000 på att sälja wii . :o <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men hur kul e det med super mario? vad är en liten italienar spagge med röd och blå dräkt som springer runder och dödar köttätande växter jämfört med tex halo 3 där man anväder skjutvapen och grafiken får en att dregla? wii har inga kul spel och ingen bra grafik heller och det är inte så roligt som man tror med dem dära kontrollerna.

Mario > Halo

 

HAHAHAH skit kul

 

Jag var inte ironisk. Jag framförde bara min åsikt. Redigerat av Kabby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wii har som alla Nintendo konsoler typ bara nintendo spel. Det är alla dessa mario spel då man är i alla möjliga världar med bilar, tennis racket och hela köret, sen finns Zelda och resten av hela nintendo gänget (Nästan iallafall).

Det är bara dom spelen som är kul (oftast), och nu när Rare är med Microsoft så förlorar man dom bra spelen. Jag kan säga så här med min erfarenhet av alla andra konsoller förutom Wii som är den enda jag inte ägt (även snes) så är det bara Nintendos spel som vart roliga och Rares spel, möjligen nått mer, men det är inte alls lika många som till Xbox. Köp Xbox 360 och låna hem en Wii av någon annan skulle jag gjort då det igentligen är bara Zelda som jag är sugen på till Wii.

Men jag känner ingen annan med wii tror jag inte. Och jag förlorar 3000 på att sälja wii . :o <_<

 

Gör det INTE! om du förlorar 3000 på det ska du inte göra det. Du kan ju köpa ett 360 Arcade när det kommer ut och sen en 20 gigs hårddisk när du behöver det (Med Arcade får du med ett 256mb minneskort)

Arcade kommer kosta 1800 tror jag och en hårddisk på 20gig 1000 spänn. Då har du kvar ditt Wii och har även sparat lite pengar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

som jag sa i ett annat ämne:

 

wii är som svt, bara skit program hela tiden men ibland kan dem sända riktigt bra programsom tex friidrotts VM, sen är 360 och Ps3 som 3:an och 5:an, där e för det mesta bra och påkostade program men iblan kan det komma skitprogram som tex Ensam mamma söker, sen har vi PC och den är som 4:an, alla har den och där kommer både bra och dåliga program.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som jag sa i ett annat ämne:

 

wii är som svt, bara skit program hela tiden men ibland kan dem sända riktigt bra programsom tex friidrotts VM, sen är 360 och Ps3 som 3:an och 5:an, där e för det mesta bra och påkostade program men iblan kan det komma skitprogram som tex Ensam mamma söker, sen har vi PC och den är som 4:an, alla har den och där kommer både bra och dåliga program.

Hehe det var en rätt rolig förklaring, men jag ser ditt sammanhang! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...