PussyCat Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Hejsan ! Jag undrar om det finns olika teman till FireFox. När jag har uppdaterat FireFox med de senaste uppdatreingarna står det typ att det finns olika FireFox teman men fattar noll hur man får de. Uppskattar hjälp (= MvH // PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 gå in på verktyg>tillägg därifrån lär du kunna hitta själv ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 man måste installera dom först du kan hitta teman på http://www.mozilla.com däe finns det massor o sen går du in på verktyg<tillägg o trycker på hämta tema sen behöver du bara starta om firefox o vips du har ett nytt tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 1. Välj ett tema från https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/br...ll/sort:popular 2. Tryck på Install Now 3. Verktyg(Tools) -> Tillägg (Add-ons) -> Fliken Teman(Themes) 4. Välj temat du ladda ner (dubbelklicka på den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 vad har ni för tema då? använder just nu standard ^^ vill nog ha något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Default på allt jag har, bäst så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 ja, tycker det ser fint ut så. och mr carrurru, bara att klicka på hämta teman knappen som finns där jag sa så kommer man in på tema-sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Ok tack så mycket (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 (redigerat) Man kan ju göra så med Ozzon Redigerat 8 Oktober 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 vad har ni för tema då? använder just nu standard ^^ vill nog ha något nytt.Jag har NASA Light Launch, tycker att du ska testa den. Skitsnyggt och bra om man vill ha ett mörkare tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.