GangsterTwist Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Köp Skate, eller vänta tills något av de här spelen släpps: Brothers in Arms: Hell's Highway (2008) Battlefield: Bad Comppany (2008) Assassin's Creed (13:e november) Call of Duty 4: Modern Warfare (5:e november) brothers in arms har blivit fördröjt de suger..De där med skate.. skate är inte bra för såna som sk8tar för tex jag köper för att lära mig själv nytt inte för att känna att spelet ska vara realistisct(stavning).. föresten kan man göra så mycket mer tricks på Tony hawk. dissa inte tony..dissa inte.. :rolleyes: men eftersom inte alla sk8tar så verkar Skate mera som ett spel för dom, om man inte kan göra på riktigt kan nog spelet göra det åt dig :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Om det står mellan de två så blir det nog Bioshock, men jag rekommenderar att du väntar ett tag på Mass Effect eller Assassins Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Jag tycker du ska välja Halo 3 om du inte redan har det. Annars skulle jag välja Bioshock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Jag tycker du ska välja Halo 3 om du inte redan har det. Annars skulle jag välja Bioshock Två självklara val . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 (redigerat) Mellan Skate och Bioshock... Bioshock! Redigerat 13 Oktober 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Köp Skate, eller vänta tills något av de här spelen släpps: Brothers in Arms: Hell's Highway (2008) Battlefield: Bad Comppany (2008) Assassin's Creed (13:e november) Call of Duty 4: Modern Warfare (5:e november) brothers in arms har blivit fördröjt de suger..De där med skate.. skate är inte bra för såna som sk8tar för tex jag köper för att lära mig själv nytt inte för att känna att spelet ska vara realistisct(stavning).. föresten kan man göra så mycket mer tricks på Tony hawk. dissa inte tony..dissa inte.. :rolleyes: men eftersom inte alla sk8tar så verkar Skate mera som ett spel för dom, om man inte kan göra på riktigt kan nog spelet göra det åt dig :P :D Tänk på att även om det är en fördel mer realiastik, så är det fortfarande bara ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Jag skulle välja skate., första gången jag testade demon tyckte jag det var skitkul, dock är ju Bioshock ett grymt spel men skate. är nog endå roligare i sig. Och allvarligt, Tony Hawk's Proving Ground är skitdåligt, grafiken är långt ifrån lika bra som i skate., styrningen är hemsk (jämnfört med skate. där det är något helt nytt och kul) och det har kommit FÖR många Tony Hawk spel (typ som Sims...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Jag skulle välja skate., första gången jag testade demon tyckte jag det var skitkul, dock är ju Bioshock ett grymt spel men skate. är nog endå roligare i sig. Och allvarligt, Tony Hawk's Proving Ground är skitdåligt, grafiken är långt ifrån lika bra som i skate., styrningen är hemsk (jämnfört med skate. där det är något helt nytt och kul) och det har kommit FÖR många Tony Hawk spel (typ som Sims...). Jopp de stämmer. .. sedan släpps dom för ofta. dom bör vänta och få lite mer utav de istället för att stressa ut spelen. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Bioshock är riktigt bra, men jag har själv inte rört det sen jag klarade det, och det är några veckor sedan. Tror Skate har mycket längre liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.