marz231 Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Vore det inte bra med ett sub forum för "The elder scrolls" i spelforumet? Bara en liten fråga, skriv gärna era synpunkter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 hm.. tycker inte det har varit så många frågor om det här. tycker mer att gw borde får ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Tråden flyttas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Är det inte många trådar om spelet kan jag nästan lova att det inte kommer. admin brukar endast göra underforum till populära spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 (redigerat) Jag har redan skrivit en tråd om detta och dessutom skickat ett meddelande till admin angående saken. Han säger att det hänger helt på intressets sida. På Xbox 360 forumet finns det i alla fall ett par aktiva trådar, och det är en del snack om att ett forum med guider m.m. kunde varit kul! Jag hoppas på detta i framtiden, dessutom finns det ju andra spel i Elder Scrolls serien som Morrowind, Daggerfall och Redguard. Redigerat 11 Oktober 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.