garkan Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Asså nu har jag ett fett problem! Jag kan inte ringa med min mobil :o . Jag hade förut vodafone aka telenor på mobilen fast jag skaffade Comviq kompis för nåra dar sen men det funkar inte. Varje gång jag ringer så säger dom "Nätverksfel , var vänligt och försök igen" . Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Hade du abonnemang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Någonstans vid inställningar i din telefon så ska du kunna välja vilken nät du vill använda. Själv väljer jag S comviq. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 samma sak fortfarande :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Mobilen kan ha satelitspärrat. Säker på att du inte har råkat köpa en stulen mobil? Fick du kvitto när du köpte mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Ta varenda papper relaterade (kvitton etc.) till mobilen och gitta till affären du köpte den hos, där borde du få svar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Haha, testa bara starta om den. Jag har Telia och min telefon brukar cpa sig ibland. Då står det nätfel varje gång jag ska skicka sms/ringa. Hoppas det funkar efter att du har startat om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.