PussyCat Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Hejsan ! Behöver all hjälp jag kan få. Kommer inte in i chatten. När jag trycker på "Godkänn villkoren ovanför och börja Chatta!" så kommer rutan upp som vanligt men sedan står det bara Välkommen till Fuska.se chatten! Ansluter till server vänta. Sedan händer inget mer... Han väntat i 4 timmar som högst för att få datorn ska få tiden att ansluta men inget händer )= Snälla vet nån vad problemet kan vara ? (Jag har Java) MvH // PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Försök med nån IRC klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Här ser du en guide till IRC klienten vIRC: http://www.fuska.se/snacka/virc.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Hejsan ! Behöver all hjälp jag kan få. Kommer inte in i chatten. När jag trycker på "Godkänn villkoren ovanför och börja Chatta!" så kommer rutan upp som vanligt men sedan står det bara Välkommen till Fuska.se chatten! Ansluter till server vänta. Sedan händer inget mer... Han väntat i 4 timmar som högst för att få datorn ska få tiden att ansluta men inget händer )= Snälla vet nån vad problemet kan vara ? (Jag har Java) MvH // PussyCat Du kanske ¨måste ladda ner Java, det finns en länk vid chatten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Jag har det nyaate Java. Men ska läsa guiden om IRC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Stäng av alla dina brandväggar, Windows brandvägg, antivirusets brandvägg, och routerns brangvägg... Det borde nog funka! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Stäng av alla dina brandväggar, Windows brandvägg, antivirusets brandvägg, och routerns brangvägg... Det borde nog funka! ;) Säkrare att bara köra med IRC isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Jo, men om man har en massa branväggar och skräp på, kommer man inte in endån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.