Salzalada Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Om du aldrig har kört maplestory innan ska du börja på Europe. ara gamla veteraner på Global. :) (Jag kör i Khaini...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 nån som vet hur jag kan registrera mig på erupa ??? dem behöver f*n inte veta min stad min adres och zip cone (vad de nu e) eller telefån numer!!!!!!! :angry: eller?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonnypale Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Till filo3: Du ska spela Mapleeurope!! Om jag inte har fel så bor du i europa... Global är Nordamerikaserver( spelade på den innan EMS) Dom andra än GMS och EMS är europeiskaIp blockade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 kör bara på global på mardiâ ^^ gjorde en low dex assasin däär, har även en lv 109 priest och ( lv 72 hermit) på windia, för byta mot annan gubbe på annan server. ( dock ger jag inte pin först) gubben ska va 50+ bandit eller assasin ^^ gå gärna med i mitt MS Gf häära på Fuska ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Dom har inte spärrat några IP adresser, dom har bara spärrat så man inte kan göra fler Accounts på Global. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 andvänd proxy-.- ere nån som vill byta en lv 50+ bowman,sin eller bandit, mot min 109 priest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.