Hoppa till innehåll

Diablo 2 Lod Problem

MrSnow

Rekommendera inlägg

• 8 månader senare...

det där hände på min gammla data också, jag gjorde allt jag kunde göra och de som blizzard supporten sa, till slut när vi hade provat allt, så frågade dem om det kunde vara själva cd skivan, dem skickade en ny och då funkade de. Låter lite mysko och det kanske bara var slumpen att det funka då, men vad vet jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Patcha upp till den senaste versionen.

2. Stäng av/öppna upp portar i Windowsbrandväggen. (portarna kan du hitta Här)

3. Har du en router så öppnar du upp de portarna i routern också.

4. Stäng av din antivirusbrandvägg om du har någon, föreslår att du stänger av hela programmet om det inte funkar efter du har följt de 3½ stegen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men när jag ska nå battlenet kommer "unable to connect to battlenet" upp på skärmen.

Nu när jag tänker efter fick jag nåt liknande i Warcraft III för en tid sedan. Kunde inte komma in på det Europeiska nätverket för Battle.net. Amerikanska fungerade dock att komma in på. Men så en dag bara fungerade det igen med de Europeiska. Hur skumt som helst och är väldigt skeptisk till att jag skulle ha råkat fixa något.

Prova om du kommer in om du byter till något annat nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...